هرمزگانی سلام

هرمزگانی سلام

یادداشت های صابر سالاری سردری
هرمزگانی سلام

هرمزگانی سلام

یادداشت های صابر سالاری سردری

کدام تخلف....؟

خبرگزاری فارس نوشت: استاندار هرمزگان با اشاره به انتشار نامه‌ای سرگشاده توسط یکی از فعالان سیاسی این استان اظهاراتی را این مورد بیان کرد.

حسین‌ هاشمی‌تختی امروز در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس در بندرعباس در پاسخ به سئوالی با اشاره به انتشار نامه مذکور اظهار داشت: به علی علامه‌زاده (جانشین استاندار) نامه‌ای را ابلاغ کرده‌ایم که نگارنده نامه را بخواهند تا ایشان توضیحات خود را ارائه کند.

وی ادامه داد: این دعوت در راستای دریافت مستنداتی است که نگارنده در نامه خود از آن صحبت به میان آورده و به نوعی گواه مدعای خود گرفته است.
استاندار هرمزگان ابراز داشت: در واقع این امر با هدف دریافت مدارک و مستنداتی است که در نامه توسط نویسنده از آن یاد شده است که اگر سخنان وی ثابت شد با متخلفان به صورت قانونی و جدی برخورد خواهد شد.


پ.ن : حتما اتهامات وارده در نامه مذکور آنقدر سنگین هست که استاندار خود پای کار آمده و موضوع را رصد کرده است. اتهامات چست؟ نگارنده نامه کیست؟ متخلفان احتمالی چه کسانی اند...
 منتظر نتیجه بررسی های جناب علامه زاده می مانیم اما نه به اندازه سال هائی که  چشممان به جیب کت شخص دوم مملکت دوخته شده بود...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد